Wednesday, April 23, 2008

Apa Cer...?

Apa khabar semua, lama jugak Aku tak update blog ni.

Aku sibuk, bukan sibuk dengan kerja tapi sibuk berehat.
Betapa pentingnya rehat untuk Aku setelah kerja mengalahkan anjing.

Hari ini juga merupakan offday Aku. Aku akan survey lokasi penempatan vending machine Aku dengan Yvonne petang nanti.

Masa-masa lapang Aku tidak disia-siakan begitu saja, Aku mereviu semula startegi utama atau Masterplan Aku pada awal tahun 2008 dan juga mengatur gerak langkah untuk bulan-bulan seterusnya. Ada 10 bulan lagi untuk Aku kuatkuasakan.

Dalam beberapa minggu yang lepas juga, Aku tersedar beberapa perkara penting. Sama seperti dalam perniagaan, apa saja pelaburan yang tidak mendatangkan hasil haruslah dilepaskan segera sebelum ianya terus mendatangkan kerugian, dan jika sumber-sumber dari pelaburan awal tersebut masih boleh digemblengkan semula untuk menjana sumber pendapatan yang baru ia seharusnya digunakan semula kerana ini sekaligus akan mengurangkan kos keseluruhan.

No comments: