Friday, May 2, 2008

Rayuan Ditolak

Dengan dukacitanya dimaklumkan bahawa rayuan untuk peluang kedua ditolak secara keras.

Aku, Imrul Kamal Bin Khairul Anuar bertanggungjawab sepenuhnya atas kegagalan ini. Di sini ingin Aku nyatakan bahawa keputusan ini amat mengejutkan Aku.

This is a rude awakening to me. But I believe there's still life in this aftermath. There's a precious lesson to be learnt out of this tragedy. Nothing heals the wound better than time.

Meskipun Aku kecewa tapi hidup perlu diteruskan.

Aku akan kembali pada petak permulaan sekali lagi efektif sepenuhnya pada 2pm bertarikh 2 May 2008.

Ya ALLAH, berikanlah Aku kekuatan untuk menerima segala perkara yang Aku tak mampu merubahkan keadaannya.....Walaupun dengan pembunuhan.

AMIN.


Alanis Morissette - That I Would Be Good

No comments: