Monday, March 17, 2008

Kelewatan....Tapi Tiada Apa Yang Datang Awal.

Tekak Aku masih sakit sebab banyak sangat menjerit dekat Sunburst hari tu. The Roots Owns!!

Semoga The Roots dapat datang balik sebab ramai yang dah naik muak dengan Hip-Hop Lahanat ni semua. Mereka dengan megah laungkan nak hidupkan semula Hip-Hop, tapi tak sedar Bangsat-bangsat yang sama juga yang bunuh Hip-Hop. BODOH!!!

Jahannam dengan badut-badut tak bergaji ni semua.

Bulan depan Aku akan melabur dalam vending machine, masa ini Aku dah berbincang dengan penjual bagaimana untuk memepertingkatkan jualan. Mereka ada juga beberapa cara, tapi Aku tekankan yang Aku ingin juga terlibat dalam proses pemasaran. Diorang ada juga cakap untuk 6 bulan yang pertama agak perlahan untuk mendapat jualan, seperti mana yang korang tahu, Aku agak 'hands on' jika melibatkan duit pelaburan Aku.

Walau macamanapun pelaburan ini adalah sebahagian dari pematangan dari segi sumber kewangan dan juga pemahaman Aku tentang penanganan risiko.

Aku meningkat dewasa dan seharusnya pendapatan Aku juga bertambah seiringan dengan usia yang makin hari makin tua ni.....

Bulan Mac berlalu agak perlahan kerana waktu kerja Aku yang panjang dan lebih memenatkan dari biasa. Jadi atas sebab-sebab yang luar dari kawalan Aku, improvisasi adalah penting untuk mengekalkan kesinambungan, atas sebab ini Aku terpaksa korbankan masa cuti bagi seimbangkan dengan gajian bulanan supaya tidak kurang dari sasaran sebenar.

Aku akan bagi laporan penuh dari Sunburst sebaik sahaja Aku ada masa.

ONE.

No comments: